Evet, akordeon tamirine başlamak için yeterli ve gerekli zamanı buldum.
Akordeon tamiri için gerekli aletleri temin ettiğimi bir önceki yazıda bahsetmiştim.
Başladım. Ama acil bir şekilde yedek parça ihtiyacı doğdu. Bende Almanya'dan düdükler için deri malzemeyi ve akordeon için gerekli bir iki parçayı sipariş ettim. Bu bekleme süresinde elime ulaştı.
Eğer merak edip internette ki akordeon parçası satan sitelere bakarsanız, Türkiye'de yok, yabancı sitelerde de akordeon parçası iyi fiyatlara satılıyor.
Şunu da ekleyeyim. Yakında akordeon yedek parçaları satan bir siteyi faaliyete sokacağım.
Nerede kalmıştık, akordeon parçaları yurtdışından geldi. Eksik olan diğer parçaları da ikinci el bir
Delicia Marka Pianola IV modeli akordeonu parçalayarak giderdim.
İyice parça çıktı, kütükler, vidalar, körük, düdükler, yaylar, plakalar, tuşlar.
Yedek parçalarımızda hazır. Yalnız bas kısmını dağıtmaya zamanım yetmedi. O da haftaya kaldı. Bu arada akordeon tamir günü olarak şimdilik cumartesi gününü seçtim. Daha rahat bir gün benim için.
13 Şubat 2016 Cumartesi
2 Şubat 2016 Salı
Akordeon Tamirine Başlıyoruz
Hazırlıklar tamamlanıyor.
Ekipman ihtiyacı vardı. Önceden bir iki parça malzemem olmasına karşın, biraz daha profesyonel çalışmak için el taşlama motoru aldım. Tornavida çeşitlerini geliştirdim. Kazıma, törpüleme malzemelerini çeşitlendirdim.
Güzel bir tamir masası, alet dolabı yaptım. Boyasıydı, verniğiydi dernek biraz uzadı. Ama gayet güzel. içime sindi.
Arkadaşlardan ve çevremden yapılacak akordeonlar sırada bekliyor. Önce kendiminkiler dedim ama :)
Bakalım umarım bu hafta sonuna faaliyete geçmiş olur.
Ekipman ihtiyacı vardı. Önceden bir iki parça malzemem olmasına karşın, biraz daha profesyonel çalışmak için el taşlama motoru aldım. Tornavida çeşitlerini geliştirdim. Kazıma, törpüleme malzemelerini çeşitlendirdim.
Güzel bir tamir masası, alet dolabı yaptım. Boyasıydı, verniğiydi dernek biraz uzadı. Ama gayet güzel. içime sindi.
Arkadaşlardan ve çevremden yapılacak akordeonlar sırada bekliyor. Önce kendiminkiler dedim ama :)
Bakalım umarım bu hafta sonuna faaliyete geçmiş olur.
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)